Perhatian : sekarang ney najwa jarang post blog . if ada pape just tinggalkan jejak anda :) ty

new hair lahh :D

wehuuu ! rambut aku sudaa pendekkk <3 iloikeee <3 HAHA . sekarang neyy tayah nak ikat-2 bagai --" tapi miss pulak kat rambut lama :( HAHA . kelingg lah kau neyy . lalalalaal~

okee . semalam aku pergi giant kat taman apa tahh --" aku sendiri punn tak tahu . HAHA . aku buat apa kat sana ? beli kambengg . HAHA ==" mestilah beli barang dapur . then , ada pulak mak cik neyy boley pulak dea promot kat mak aku . dea cakap beli barang dua puluh ke atas dapat free hair cut . fuyooo ! terkejut kambengg aku dengar . HAHA . bukan nyer senang kan nak dapat promotion cmtuhh kann :D

lepas mak cik tuhh membebel apa tahh , terus dea ajak pergi tempat hair cut tuhh ==" aku dengan segan silu nyaa terpaksa lahh ikut -.-" pehh ! segan gile lahh . korang mesti segan kan bile gunting rambut depan orang ramai . daa lah kat pasar raya pulakk tuhh . HAHA . tapi sabar jaa ohh . nak free hair cut punyer pasal terpakse tebalkan muka ^^ Hee~ memang kelakar lahhh :D 

time tunggu cina tuhh gunitng rambut aku tuhh , nak tertido aku --" lama gile doee . haihhh . okee . rambut daa siappppp ! HAHAHA . wohoooo ! kelakar seyhhh ! mak aku boley pulak cakap comel bagai ==" Haihhh ! dalam hati daa suke tuhh . muahahahha . eyh eyhhhhh . nak tengok rambut aku ? tayah lahh . HAHAH . poyo jaa ==" okee tuhh ja aku nak cerite . Hohoh :P byebye . muahhh muahh . loveyouualls.