Perhatian : sekarang ney najwa jarang post blog . if ada pape just tinggalkan jejak anda :) ty

budak neyy -.-"


zizi izzati bt abdul kadis <3 itu tuan punyer nama kat sebelah aku tuhh . apa motif aku letak gamba ney ? aku saje je nak tayang -.-" haihh ! dulu aku sayangg budak ney macam nyawa aku sendiri , rindu semua ada , tapi sekarang dia daa terlampau UP . so , aku kene lah bersabar dengan dia :) malam tadi aku gaduh dengan dia -.-" alahaii ! budak neyy betul-2 menguji kesabaran aku tahu . pandai-2 mak cik dia jaa cakap yang aku ney nak carik gaduhh dengan kaka angkat dia yang terlampau dia sanjungg tuhh -.-" podaahhhh (!) nyampah pulak aku . aku sekarang daa lah nak tak nak maki-2 orang tapi kau sendiri yang menguji aku kann . malam tadi best kan kene sound dengan aku (; tuhh sebenarnyer yang kau nak kann . heshh ! daa lah , aku terpakse lepas kan kau kat kaka kau tuhh ;( aku tahu , aku neyy jelous kuat . kau sendiri punn tak tahan dengan perangai aku kann . tape lahh . byebye sygg <3 ilovemissyouu <3 take care yahh :(