Perhatian : sekarang ney najwa jarang post blog . if ada pape just tinggalkan jejak anda :) ty

Haha ;D

Hollaaa <3 sorry semalam tak post . screen laptop gelap nyahh ;(( haihh ! berbulu doe tunggu nak benda tuhh ok -.-" neyy punn aku post kat rumaa nina gedikkk <3 Haha . daa tutup cite tuhh =="




Okee . tadi kat sekolah macam biasa lahhh . aku mendiam kan diri buat sementara jaa . rehat , aku tercari-2 buah hati aku tuhh . aku nak tengok muka dia hari ney happy . tapi takk ;(( then , daa mood sikit jaa . balik tuhh lansung aku tak pandang muka tino tuhh -.-"  alahaiii ! balik tuhh , aku buat-2 lahh tanyer sahabat kesayangan aku tuhh (dulu lahh) ;p *ok aku tahu , aku kejam (; aku tanyer dorg yg dorg tuhh still ingat tak takrih neyy 18-9-2010 (!) then , dorg tanpa rasa sengan silu nyaa cakap TAK (!) ya Allah , nak menangis tahu ;(( nasib baek fatin sygg bagi semangat kat aku ;( thanks biee <3 Hmm . susah aku nak terima ;((




p/s : nur farisyah lutfi amir && nur syafiqah amran   kenape korg sikit pun tak pernah paham perasaan aku ? kenape mesti aku yg kene faham korg ? weyy , sumpah aku takan terima korg yg sekarang neyy ;(( aku rindu korg yg dulu (!) ;(((