Perhatian : sekarang ney najwa jarang post blog . if ada pape just tinggalkan jejak anda :) ty

woahhhh (!)

Helloooooooooooo :D first sekali saya nak cakap yang saya RINDUUUUUU awak <333 auww ;p Haha . sudah lama tak post kan kann . sorry lah sayangg , lappy rosak lahh ==" macam bodoh kann :)


selama aku tak post blog ney memang banyakkkk sangat problem . Haihh --" *jadi skema kejap :) tadi kat sekolah aku banyak happy lahh . Haha . sebab apa ? ntah lah nyahhh :D satu hari ney asik banyak kacau aida jaa :p Haha . kesian kau kann kedingg ;p lalalalalala~ time nak semayang asar terus ja mood melayang tah kea mana ==" sabar jaa . aku takan lagi nak tengok muka budak tuhh ==" buat sakit hati jea . 


Hmm . tapi aku still lagi tertanya-2 sebab apa budak tuh sangat-2 penting kan diri --" sikit punn tak pernah tahu perasaan aku neyy . buat penat ja aku nasihat and bagi semangat kat dorang ;( Huh ! malas nak cite pasal dorang lagi . keyy lah . tuhh jaa nak lepas kan kat sini . if tak aku lagi tambah derita ;(  bybye .


p/s : weyy , aku tak perlu kan kawan macam korang lagi ==" pergi lah dengan hidup korang tuhh :)